Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Baca Buku

Haishh, tajuk di atas itulah yang membuatkan diriku panas. Aku tak suka belajar, lebih-lebih lagi bila dipaksa oleh ibu dan ayah. Haishhh, susah betul la. Aku sedar aku tak pandai, aku tak bijak, aku tak faham apa orang cakap tapi satu je yang penting AKU TAK BODOH. Kalau aku bodoh mesti aku FAIL dalam semua matapelajaran. Hhaha. Dalam rumah ni semua nak bagi aku pandai. Hurmmm,, pandai-pandai tula yang diorang tahu. Huh, okay la. Lagi aku cite lagi aku sakit hati. ASSALAMUALAIKUM. :)