Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Boyfriend


Tajuk diatas sekali adalah kena mengena dengan boyfie aku. Hurmm, apa la masalah dia ni, nak clash cakap jela depan2, tak payah la guna budak kecik yang cakap kan der. Nampak kau ni bukan gentleman yang aku nak selama ini. Pergilah kau dengan outstation ke apa ke, kau pentingkan benda tu jer, aku? ada kau penting? adoii. Kalau dah tahu badan kau tu dah berpunya tak payah la nak minta couple dengan aku. Owhh, please laaa ~ ~. Aku punya baik and respcet kau, tapi macam ni kau balas dekat aku? Hamboiii2, aku ni bukannya lampin bayi yang dah pakai buang. Ish3. Nasib betul aku dapat boyfie macam tu.

Perenggan kedua. Aku punya la sayang dekat kau. Aku sampai bluetooth gambar kau dekat phone aku sebab aku miss dekat kau. Hurmm,, yang paling kelakar tu kau kata kau tunggu aku online. Tapi time tu aku online kau online, tak la pulak kau tegur aku. Hadusshhh! Nasib baik bukan time sekolah. Kalau tak memang dah lama aku minta clash dekat kau. but aku tak sanggup sangat-sangat nak clash dengan kau. Tapi kalau 'jodoh' tak panjang aku terpaksa la minta clash dekat kau, nak tengok riak muka kau and gaya kau. Kalau aku rasa kau berpura2 menangis baik tak payah la. Hurmmm.