Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Broken Heart



















Hurmm, aku teringat masa kita berkenalan dahulu. Aku ingat kau adalah lelaki idaman aku yang aku cari. Tapi tak, kau lupa kan aku macam angin. Bila angin bertiup baru kau ingat semula. Hurmmm, hati aku rasa perit dan pedih sangat. Dah macam-macam aku buat dekat kau, tapi kau tak ada tindak balas pun. Aku hantar kau message handphone , message facebook dan lain-lain. Tapi asal kau tak balas ? Susah sangat ke nak taip ayat? Bagi aku tak adalah susah mana pun. Just fikir ayat, lepas tu tekan button keyboard dan taip. Oh, sesangat la senang. Tapi bagi aku susah gila. Kenapa kau macam ni? Okay, kalau kau nak minta clash dengan aku, aku REDHA. Tapi kalau suruh budak kecil yang cakap yang awak nak mintak clash, aku tak redha sebab aku ada banyak nak tanya dekat kau, kenapa kau minta putus? kenapa kau tak layan aku? kenapa kau sombong? kenapa..kenapa..kenapa lahhh, semua aku nak tanya. :'( sangat sedih!