Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Bubble


Bubble? haha, aku suka gila main bubble. Nak tau sebab apa? sebab nya ialah.. cuba korang tengok kulit bubble tu, bersinar kan. Lepas tu ada muka kita dekat bubble tu, and muka kita bergerak-gerak sebab bubble. Haha. Hurmm, tapi semua itu hanya kenangan yang manis. Masa aku kecil-kecil aku suka main bubble dalam bilik air. Haha, sampai parents aku ketuk pintu sebab aku mandi lama sangat. Bila aku bagitahu dekat diorang, diorang tak percaya. Apalah. Kalau nak percaya sangat meh sini bagi duit dekat aku lepas tu aku pergi beli CCTVhaha!. Gila ke apa nak bubuh CCTV dekat bilik air. Perghh, lagi malu siottt. Nak mandi pun segan silu jer. muahaha. Okay2. Now serius sikit.  Hhaha. Nothing to say. See yaa :)