Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

I wanna to wear skirt labuh (polka dots)

Assalamualaikum, hari ni aku nak cakap berkenaan dengan skirt labuh. Jealous kot kalau aku tengok perempuan muslimah yang pakai skirt labuh ni, nak je aku jeling dekat sebab ape? sebab aku jealous. huh!. Hurmmm, bila lah aku boleh dapat skirt labuh macam nih :

cantik tak? mesti lah cantik kalau patung ni pakai, kalau aku pakai haha mesti buruk. :)

Hari tu, aku dengan mak aku pergi Giant,Senawang tau. Lepas tu aku ternampak la pulak skirt labuh macam ni. Haishhhh, aku ingat kan murah tapi mahal, harga nya RM59. Perghhhh, kalau camtu lebih baik aku makan Tutti Frutti jer, kenyang perut aku. Hahak! Minggu lagi sekali lak aku pergi lagi kedai tu, owner shop tu kata nak bagi discount pun boleh. Discount dia, nak tahu berapa? RM50 jer. Haishhh.. kira mahal jugak lah bagi aku sebab duit tabung dah kering kontang. Muahaha. Okayla, nak solat. Esok,lusa,minggu depan,bulan depan  or taun depan aku sambung lagi kay. Salam. Peace Yoo!