Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

My first Destination :3


Okay, ini adalah tempat favourite aku sejak aku kecil lagi sampai sekarang. Aku teringin nak pergi ke sana sebelum aku tiada dibumi yang nyaman ini. Paris Tower ini selalu aku idamkan, tetapi tidak kesampaian. Aku teringin nak pergi kesana semata-mata nak tengok Paris Tower depan mata aku sendiri dan lepas tu aku shopping. Aku suka shopping, tapi family aku tak suka shopping, maklum la,, aku anak last sekali and siblings aku semua dah besar panjang. Hurmmmm,,,,

Paris Tower here I come! waaaaaa! wowwwwww! bestnya tempat ni. Kalau la aku sampai dekat sana suatu hari nanti, aku nak pergi dekat sana. My First Destination. Itu lah tajuk aku . Aku ada banyak koleksi Paris Tower dekat album aku, dah ada 1000 lebih agaknya. Tapi..... :'(