Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Parents


Aku sayang gila dengan family aku, tapi diorang sayang dekat aku ke? yang aku tahu mak ayah abang aku je yang sayang aku, yang lain-lain? pupus ke? hurmm. Aku dah tak ada idea nak tulis apa. Arghhh, aku balun je la. Pernah sekali aku ada tolong mak aku, tapi apasal mak aku marah? sepatut nya bangga la sebab aku tolong dia, ni tak sikit-sikit nak marah. Aduhh telinga aku pun dah naik mual dengar celoteh mak aku. opssss. biarkan la mak aku nak marah ke apa, biar dia tahu yang anak dia ni kurang aja dekat internet, asal? jealous?