Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

SPONGEBOB & PATRICK


Hyy, peeps! okay hari ini aku nak bercerita tentang tajuk dekat atas tu "SPONGEBOB&PATRICK". Makna benda itu ialah sama dengan hubungan aku dengan kawan baik aku iaitu ialah TWEEET saya tak boleh beritahu haha. okay2. serious now. aku ada kawan dia, kita orang sama perangai. nak tahu apa persamaan nya, haha. teddybear, and bende2 yang cute. wallowaaayy! haha . okay nah hambik gambar s.bob and patrick kat atas tuh.