Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Tomorrow, Next week, Next month, Next year I will never forgot YOU !

Assalamualaikum, okay, aku kena mengaku yang aku telah dan dah dilamun cinta dan dah jatuh hati kepada seseorang jejaka, lelaki, mamat, boy and man yang telah mencairkan hatiku. Aku mengenalinya di dalam sebuah game habboon. Ouhhh, sesangat lah kelakar kalau aku bercouple dengan lelaki dalam game. Tapi aku percaya dia adalah lelaki terakhir dalam hatiku. Dia ada cakap dekat aku yang dia nak our relationship akan kekal selama-lamanya. Ouhhhh, that's so cweet lah.. :) . Setiap ayat mesti ada gambar. Muahaha. :D