Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Get Him Right Now !


Assalamualaikum, memang susah untuk aku nak dapatkan dia sebagai teman lelaki aku. Aku tak suka dia, tapi aku suka dengan perangai dia sebab perangai dia macam budak-budak. By the way, aku selalu pikir yang aku layak or not nak couple dengan lelaki tu. Okay, dia tinggi , dia putih macam kulit orang putih lah sikit. And aku? aku rendah, aku coklat vanilla punya kulit. So, I don't think so yang aku sesuai untuk dia. Memang betul orang selalu cakap lepas couple orang dah tak pandang semua tuh, tapi aku rasa sesetangah orang akan buat macam tu. Hurmm, okay kita friend dulu. Like my brother say. Aku harap sangat lelaki ni pandang pada hati, bukan pada paras kulit, muka, tinggi atau sebagainya. Okaylah bye. Good Night = D