Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

I Wanna That ! >:(


Assalamualaikum , fiuhhh.. aku baru je balik dari 'shopping' dekat Giant,Senawang. Yang peliknya, buang masa ja aku follow family aku pergi shopping, bukannya aku dapat beli pun. Aduhh,, menyampah aku. Aku nak tu pun tak boleh, nak ni pun tak boleh. Lebih-lebih lagi macam rantai di atas tu, yang gambar burung hantu (owl ) tuh. Hurm.. murah je kot, RM12 jer. Hurmmm.. Sabar jela weyh.. xpe2,, nanti aku nak kumpul duit banyak2 sampai RM30 itu pun kalau boleh, belum cuba belum tahun Hanis Safiyahku. :)) But, aku harap sangat aku dapat rantai burung hantu tuh !!! >:(