Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Like I Say : I Like You !


Assalamualaikum dan selamat petang kepada semua umat Islam. Okay, aku hari ini ada la sikit jer tenaga untuk menaip tentang mamat yang aku suka. Hehe, suka hati korang lah nak cakap aku ni playgirl or not yang penting aku tak menyusah kan korang semua ya. :) peace . Okay2, let's continue. Mamat yang aku suka ni sebenarnya aku tak suka dia but I really like dia punya perangai.. like a childish. Seriously macam budak2 perangai dia. Haha, ! And then bila aku chat dengan dia, dia selalu gelak anytimes jer. Haha, Aku respect kau lah mamat ! Okay bha! eh2, nak tahu jugak ke siapa mamat tuh? Hah, his name is ****** : p I can't tell u , because nanti dia ingat aku suka pulak. Xmoh2. Just be cool and relax dulu la derr.. Muaha xD . Bila dah habis kenal , and betul2 dah kenal sangat2.. baru boleh usha dia. Peace : D