Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Aku Terlebih Perasan ?


Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada tuan pengetua, guru-guru dan murid-murid yang saya kasihi sekalian . Cewahh~ dah macam nak menyampaikan pengumuman pulak. Haha, confirm korang tahu kenapa aku jadi macam ni ?

Aku jadi macam ni sebab hari ini tetiba je aku rasa bosan.. rasa macam nak menjerit sekuat hati jer. Tapi tal boleh , sebab aku kena respect my neighbour. Makluma lah , anak yang baik macam ni lah. Okay, now let's change our topic. Our topic is 'Aku Terlebih Perasan?"

Wanna to find out why I wrote the topic like that? Gahahha.. actually,aku pun tak tahu kenapa pun. Okay, just straight to the point. Actually aku ada minat okay, bukan suka. Aku ada minat lelaki ni since I last year dude.

And then , tetiba pulak.. when I open his profile in 'facebook' I saw......whatt? Omggg!! he makes a status marry dekat seorang girl ni. Lepas dah buat status married , I don't he or she change their relationship to relationship. Okay , sorry to say. WHAT ARE SO GEDIKZZ yaa girl.

Full Stop.Wanna To Do Something yang Most Important.BuBye.