Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Berusaha !


Assalamualaikum dan selamat pagi semua , dah breakfast ? dah mandi ? Okay . Aku dah mandi tapi aku belum breakfast lagi . Ibu aku tak sihat , kesian ibu aku . :) anak yang baik lah kata kan . Okay , topik kita hari ini adalah berkaitan dengan 'Berusaha untuk mendapatkan hand phone' di atas itu .

Aku akan terus menabung balik , sebab duit tabung aku telah aku gunakan pada hari Ahad  dimana kita orang pergi ke Jusco, Seremban . Duit tabung aku sebelum ni , aku beli botol , owl necklace , kfc meal and ice cream like Tutti Frutti .

Aku tak menyesal guna duit untuk semua itu , kerana itu sangat penting . Lebih-lebih lagi kalau makanan , amat penting dalam hidup aku . Nak tahu sebab apa ? sebab aku ni kuat makan , muehehehhe ~. 

Hand phone ini harga dia tak silap aku RM300 , tapi tak tahu lah kalau harga nya sudah dikurangkan oleh penjual itu . Wahh ~ dah macam Indonesia pulak ya . Haha ! , aku akan terus mengumpul duit sampai RM300 . Aku tak akan sia-sia kan duit itu . 

Sekian , terima kasih . Nak wall to wall with my sister ~ . : D