Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Bitch and Damn !


Hai and assalamualaikum , hari ini aku nak kongsi cerita dengan seorang minah ni yang memang tak puas hati gile dengan aku and member aku . WTH ! semalam , aku duduk sebelah member aku , lepas tu nak mengutuk and nak menghina aku pulak , Hak elehhhh , aku takut sangat ke dengan kau . please lah . bodo betul lah . cemburu tak bertempat betul la kau ni . Aku dah rimas asyik duduk sebelah kau jer , dekat perhimpunan aku duduk sebelah kau , dalam kelas aku duduk sebelah kau , and semua nya lah sebelah kau . DAAMMNN ! kau boleh bebas , and then aku .. asal aku tak boleh bebas , FAFI lah kau ni . Guna otak sikit lah weyh , tak kan lah 24hours aku kena duduk bawah ketiak kau jer , bengong betul kau ni . Nak sound aku tu fikir dulu lah , time kecik pun sama jer . And yang aku tak puas hati , kau tak ada hak langsung 100% nak suruh aku dengan kawan *baru* aku mati masa aku kecik-2 . Perangai macam pra-matang je aku tengok kau ni . Kau tu lagi menyusah kan aku tau tak , semua benda yang kau suruh aku , semua aku kena buat . Tapi kalau aku tak buat , dah sah-sah muka kau tu ketat lepas tu nangis lah mengadu dekat *kwn baek 1000 lebh baek dari aku* lah , menyampah aku ~ and FYI , lantak aku lah pakaian aku sakai ke selekeh ke buruk ke hodoh ke pedulik apa aku , apa kau ingat kawan tusyen kau tu bagus sangat lah yer , terus kan la back up dia , aku cakap dia pakai seluar ketat , kau cakap lain . Macam keling . Tudung aku , aku punya suka lah nak  pakai macam mana pun , korang ni BITCH ! okayh . Asal ? kau ke yang tanggung semua dosa aku , bodo nyer , dosa aku , aku lah yang tanggung . Haha , bengong kau nih , ko sent dekat aku punyalah panjang menjela , tup-3 , aku dah off . Padan muka kau , kau ingat *ceramah* kau tu , aku takut sangat ke , please lah . OKay lah . Nak pergi main sabun dalam bathroom . Ngeee ~ jom-3 : p