Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Fall In Love ? Maybe


Hi . Assalamualaikum . : D . Last nigh was a wonderful day . Nak tau sebab apa . sebab semalam aku chat dengan seorang mamat mix chinese tau , hehe .. dia sporting gile kot . Then , dia layan aku ni macam 'girlfriend' . Okay , dia mengaku dekat aku yang dia baru sahaja single . Same like me too .

Then , dia cakap so nak couple la ni ehh , pastu aku cakap yela kot . But , aku tau dia tak akan pilih aku , sebab dia speaking kot dengan aku , dah la aku speaking pun tunggang langgang . Haha , setakat simple-2 cukup la tu . Hehew . : D

Tubtub ~ mak aku pulak suruh aku off facebook , ohhhh ~ aku baru nak chat dengan dia walaupun dia reply macam siput hurmmm , bukan senang nak chat dengan mamat yang HOT nih . Fiuhhh ~ puas aku tunggu dia reply , nasib baik dia reply cweet-2 jer . Ngee ~ : D . Mamat tu cakap dia nak single sampai 1 months nih . 

Hamboi-2 , aku dah lah single 2 months , hurmm tak apa-2 tambah lagi 1 months , mana tau , insyaALLAH aku akan dapat dia . Harap lah . Sebab dia chat dengan aku ' I U ' jer , pastu dia suka buat macam ni 
": DDDDD " and : < 33333" . Hah ,  one more thing .. he call babeee , fuaahhhh ~~ entah-2 dengan semua girls dia speak like that kot . Owhhhhhh ~ i hope not lah . : DDDDDDDD . see yaa ~