Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Good Bye and Broken Heart


Assalamualaikum wahai warga blogger . Hello . 'goodbye '  itu adalah tajuk ataupun title yang amat sedih aku rasa . Selamat tinggal wahai kekasih ku . Aku tak mampu nak bagi kau kebahagian yang kau impikan . Aku tahu aku perempuan yang bukan kau idamkan . Tapi , kalau ini adalah takdir yang kita tidak dapat bercinta lagi ..aku tak dapat nak terima dan redha . Aku harap kau dapat bahagia di luar sana tanpa di sisi aku . Aku bukan lagi nyawa dalam hidup kau . Aku adalah perempuan invisible bagi kau . Anggap aku ini sebagai invisible . : ' (