Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Shhooooooo shuuusshhhhaaaaaaa !


Assalamualaikum and hello earth world people . Aku nak cakap something ni . Sebenarnye , aku geram tengok lelaki yang handsome and ada sikit-sikit taste aku . Hihihi , taste aku nak higher jer lower is not my classsszz lah . : 3 . Itu okay lagi tu kalau lelaki tu alone + lonely . Hihihi , boleh aku duduk sebelah dia than aku suruh friends aku take some pictures with his . Ngee . Tibe-tibe ada pulak minah yang datang and then duduk sebelah dia lepas tu duduk rapat pulak tuh . Ewwwww , yang menjijikkan lagi tu , minah tu siap menggesel-gesel dekat body boy hengggshemmm tuh . Hiashhhhhh , nak jugak kena makan kasut tumit aku 4 inci nih . *ghahaha padahal tak ada pun sampai kasut berinci-inci nih* Ngeee ~ . Tapi yang funny nye boy henggggsheemmmm tadi tu cube mengelakkkk tapi ape kan dayaaaaa , minahhh tu nak gakkk gesel-gesel dekat boy henggggshemmmmm tuh . Kasihanilah boy henggggseemmmmm aku tengok . : D . Jujurnyaaa , boy hengggshemmmm tadi tu bukannye kenal or rapat pungggg with that girl yang tak ade maruahhhh . Hahaha , nasib baek lah girlfriendly boy hengggsheeemmmm tu sound dekat girl with no maruahhhh ~ Bhahahhahaah , padanggggg mukanngggggg ~ . Begitulah cerciterr yang aku pernah lalui . Tapiiiii , pictures yang friends aku ambik tadi tu ........................... : '( sudaaahhhhh hilanggggg !!!!!!!!! shhooooo shaddddddddd ~~~ AKU NAK PUISNG MASA BALIK !!! ~ i'll gonna mishhh chiuuuuu boy hengggggsheeemmmmmm . Okayhhhhh , seeyaaaa . Peaceeeee ~ <3