Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Two days moreeeeee .........


Hurmmmmm , sekolah lagi dua hari je nak bukak . Lepas tu no more handphone , no more laptop . Aku just boleh focus buku...buku.....buku... , oh buku , kenapa lah engkau wujud di dunia ini ??? Sakit hati ~ -,- ~ .
Kan best lah engkau tak wujud . Tapi kalau engkau tak wujud , nanti makhluk-makhluk tuhan ni jadi bengap dan bodoh pulak . Tak silap-silap negara pun merosot dan tak maju . Pakai baju pun baju daun . Haha , menjahit pun kena tengok buku sebagai rujukan jugak . Tak bole - tak boleh , buku kena jugak wujud . Haaa ! baru lah dunia ni maju and berkembang ~ bhahhaah ~ . Tak silap - silap pakaian fesyen pun mengalahkan Lady Gaga . HAHA . Kau adaa ?? ngeeeee ~ . Haishhh , dah Lady Gaga pulak dah ni . Tadi sedih ni tetiba pulak happy sikittttttt.......... . Esok aku dengan family aku baru nak start pergi holiday . -,- . Tapi best jugak ... tak payah aku baca buku selama dua hari . Wahahahaha ~~~ . Tak sabar nya nak pergi holiday esok ! Aku nak tengok laut . Aku nak tenangkan fikiran aku . TENSIONNNNNN !!!!! ~~~ . Coooooool . LooooooL . Hahah , aku kan nak mandi kolam . Hahaha ~ macam budak kecik kannnn... tapiii ada aku kesah ke ? I don't care anymore lah dengan segala cacian and kutukan and perlian ! Aku tetap aku . Tak ada siapa yang boleh mengubahkan diri aku ! Okaylah bye . Lenguh jari jemari saya ~~~ Peace Love Music !