Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

It Is All About My Life :D


Assalamualaikum semua . Haiii . Dah lama aku tak bukak blog aku ni . Huhu . Nasib baik blog aku tak berhabuk macam blog korang . Okay , perasan . Nak tahu tak apa maksud 'Everything Has Changed' tu ? Haa , nak dengar maksud nya , meh sini duduk rapat-2 . Sebenar nya , setiap detik , setiap saat pasti akan ada manusia yang berubah dengan sekelip mata sahaja . Cuma kita saja yang tak perasan akan perubahan itu . Okay . Korang mesti pening kan . Pergi makan Panadol dulu . Haha . Okay sempat lagi aku buat lawak yang tak seberapa lawak . Huhu ^_^ . Cerita yang sebenarnya adalah bermula daripada kakak aku yang ketiga , nak tahu tanyalah Mr.Blogy aku ni . Hoho ~ itupun kalau Mr.Blogy nak bagitau korang siapakah kakak yang ketiga itu . Ngeee :3 . Okayy , banyak iklan pulak . Okay . Now . let's started it ! #OhMyEnglish . Huhu . Sebenarnya , masa bulan 5 or bulan 6 , kakak aku dah masuk dekat MARA , Seremban . Serious , memang sedih gila nak pisah dengan kakak aku , kita orang memang rapat sangat walaupun selalu bergaduh . Ala , itu normal la dalam adik beradik mesti ada kes bergaduh la apa la . Hehe . Aku tak ada lah nangis teruk , tapi aku nangis teruk sikit . Ehhh , macam mana tu ? Haa , bak kata Nabil Ahmad ala yang Raja Lawak tu , Hehe , Bak kata nya , Lu PikirLah Sendiri . Huhu =D . Okay , iklan dah habis mari kita sambung sikit .  Hehe . Sekejap je kan iklan aku , kalau dekat tv , mau nya amik 5 minutes iklan nya . Haha . Dasyat-2 . Haishh , dah tutup iklan aku ni . Hohoho . Sambung balik , but story lain pulak , hehe . Aku kan baru je putus dengan ex boyfriend aku . Seriously , aku memang sakit hati dengan dia . Aku benci dia sampai bila-2 . Korang tahu tak , ada ke patut dia anggap aku ni sebagai bahan penipuan . Hamboii , dia fikir aku ni apa , bodoh betul . Ee , geram tau tak ...  . Korang tak kena lagi , jangan gelak ehh , bila dah kena , baru korang tahu betapa sakit nya hati aku . Semalam , dia tetiba je tegur aku . Haishh ! muka tak malu betul tegur aku . Lepas tu dia siap bersumpah lagi . Apa kau fikir aku akan cair la dengan kata-2 sumpah-2 kau tu , erghh tolong lah . Aku benci kau ! Aku menyampah kau ! Aku sumpah mati cepat ! Nak sangat mati kan , hambikk , tak nak mengaku pulak yang kau ni MIGRAIN . Erghhh , aku doakan kau cepat mati ! Kau tak layak nak stay dekat dunia niii !!! Isshhh ! Memang lah kalau aku ingat kan semata-2 nak share dekat Mr.Blogy aku , memang sakit hati yang teramat . Ya allah ! . Itu baru dua story , Hehe . Lagi tiga story yang aku belum story lagi . But story yang ke 2 and 3 tu , aku gabungkan lah . Senang sikit . hoho . Sebenarnya , baru-2 ni aku ada tweet dengan dua orang jejaka ni . Not bad jugaklah . Ngeee ~ ada hati konon , baru break nak couple , so ada aku kesah ? siapa suruh cari masalah dengan aku , aku dah bagi jantan tu peluang kedua , tapi jantan tu dah abai kan , padan muka kau jantan !! Ishh ~ ! Sakit hati akuuu ! . Mr.Blogy ! tolong bagi aku semangat balik . Okay baik-2 :D . Haha . Bagus . Nanti aku bagi kau makan FRIESKIES .Hohoho :3 . Okayy , now back to the boy tu . Hehe , aku tak boleh cakap straight to the point dekat sini , sebab aku nak taruk link blog aku dekat twitter aku . Hehe . Clue nya , hurmm , macam mana ehh , haa . Penyu VS Apek . Hihi . Muka dia macam apek sikit . Hohoho . Diorang is the best la aku cakap ! muahhhh ! :* . Heheh . geli pulak aku :p . Hehe . Aku kan ada kakak angkat baru ! . Ngee , akak ni baik sangat .. hohoho kalah akak-2 aku yang lain :p Hehe . Nama dia Farhana Nabilah :D Huhu . Ala , bekas sekolah SMKPZ tuu . :p . haha . Butt , sedih laahhh , lately ni , mak aku rampas phone aku , sedih sangat ! dah lah tak nak belikan aku phone baru ! Adoii , setakat phone macam ikan nak mampos tu , tak kan nak amik kot ! Ishh , geram nya aku . Dah , 3 bulan aku tak nampak-2 handphone aku . Bodoh betul . Hashhh , Eee . Eeeehhh , dekat twitter aku ada orang tweet-3 lahh . Hehee . Aku chow dulu ehhh . cayanggggggggggggggg koranggggg :DDDD