Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Ciri-ciri lelaki idaman



Assalamualaikum ... , haa ~ member-2 nampak tak lelaki dekat atas tu ?? Hekhek .. ini lah aku ,  yang tak tahu malu , main balun je gambar anak orang . If dia tau , aku tak mati .. tapi aku suka , bahagia and whatever jela =p . Okay , now jom ke topic yang patut aku taip sebentar tadi . Korang mesti tak akan tertanya-tanya aku apakah ciri-ciri lelaki idaman aku kan , aku tahu tu . But , tak apa .. aku akan bagitau dekat korang semua apakah ciri-2 lelaki idaman aku . Hihi , lelaki idaman aku mesti lah handsome , baik hati , penyayang , perangai sama , hormat orang tua , pembersih , tidak tinggal solat mesti cukup 5 waktu , alim tu janganlah terlampau alim .. hanya alim ala kadar cukup lah , rambut mesti la natural perang no salun-2  , rambut mesti lah macam dekat atas tu or ada curly-2 hair sikit , pakaian or style or fashion of course la mcm ala-2 kpop or Justin Bieber , tinggi ni yang penting .. aku tak nak tinggi sama dgn aku nanti susah dapat anak .. cewahh ~ tinggi hmm 150 lebih ke bawah , tapi kalau dah jodoh aku dapat lelaki tinggi 160 ke atas aku redha saja . Hehe =3 . Hehe , aku tak adalah HOT macam perempuan-2 dekat luar sana . OMG ! terasa ? Baguihh ~ : D .. , Ehh , ni yang lagi penting ! dalaman dia mesti la bersih , suci , masih dara , gentleman , superhero aku , tidak merokok , tidak hisap dadah , tidak suka melepak .. but , melepak tu boleh .. tapi jangan balik lewat sangat .. kang nanti aku tak ada BANTAL PELUK =p . ecehhh xD .. hahah => if nak melepak , of course la kne ajak aku sekali , bosan siot duduk rumah walaupun dah kahwin , hehe => .. haaa , nii.. ni lagi pandai jaga budak and suka kan budak-2 , sebab nanti aku akan lepak dkt tempat-2 anak-2 yatim you all's . Budak baik macam (Y) ni haa => . And lagi important !!! DIA SETIA PADA YANG SATU ! TAK ADA KAHWIN-2 ... NAK KAHWIN LAGI LANGKAH MAYAT AKU DULU LA =p . haha xD okay lah tu saje kot . Sekiannn ~ And lagi one more things , I really miss my ex boyfriend . If dia x tipu aku , i thing dah masuk 2 months aku couple with him . Hmm , byeeee ~ =3