Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

I'm Fine , dude :)


Assalamualaikum , kau sebenarnya tak tahu macam mana perasaan aku bila kau dah pilih orang lain . Hati aku hancur sangat . Nak nangis pun ada jugak . Tapi buang masa sahaja kalau aku mengalirkan air mata aku yang berharga ini semata-mata untuk kau seorang sahaja . Aku hanya mampu tersenyum sahaja . Aku hanya doakan kau bahagia dengan perempuan yang kau telah pilih sebagai peneman hidup kau apabila kau dalam keadaan susah atau senang . Mungkin dia boleh bahagiakan hidup kau , tak macam aku . Aku tahu aku tak layak dan tak muat untuk masuk ke dalam hati kau . Aku faham . Aku redha . Aku terima dengan hati yang terbuka . Aku kecewa . Hanya ALLAH sahaja yang tahu macam keadaan hati aku sekarang ni . Mungkin kau ingat aku tak bersedih , tapi sebenarnya aku tengah bersedih di dalam hati . Okay lah . Lagi lama aku tulis , lagi cepat aku sedih . Bye