Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

My BabyBoo


Assalamulaikum and selamat petang kan ? haha ,  . Hehehe , nampak tak dekat atas tu gambar siapa ? of course la lelaki . Haha . That's my boyfriend . Nak ambik dia ? Oh , boleh jer .. tapi satu syarat je .. langkah mayat aku dulu lah . Hello ~ ! no way aku akan bagi terus babyboo aku ni dekat korang semua tau . Ala , aku sure punya lah , babyboo aku ni tak terima korang punya .. haha xD . Nak tau sebab ape ? sebab dia dah melekat dalam hati aku . Aku guna gam yang kuat sekali sampai tak boleh cabut . Hamboi , teruk pulak rasanya . Hihi . Seriously , aku sayang damn much dekat babyboo aku ni . Aku kalau boleh tak nak kehilangan dia , tapi itu semua kerja TUHAN , aku hanya mampu berdoa supaya dia tak akan tinggalkan aku . Hehehe . Okay lah . Tapi , jangan tenung sangat gambar dia tu .. hahah tidak di izinkan oleh kaum hawa . Hihihi ~ :D