Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Smoky Boy vs Noty Girl =D



Assalamualaikum . Hehe . Eh , nak termuntah ? nak tergelak ? nak kutuk ? lantak kau lah ~ asalkan aku happy dengan dia =p heheh ... . Mesti korang pernah buat macam ni kan , hehehe .. Aku tak tahu kita orang tak seromantic macam korang semua , sikit-2 date . Apa barangg . Hehe , sebenarnya couple jauh-2 ni , dapat di elakkan daripada membuat maksiat . Like pegang tangan ke , ape ke . Hihi ~ . Tapi yang aku bengang gila ni , ada pulak apek cina mane tah , sesuke hati je pegang lengan aku , hampehh betul . See , dah tak sempurna dah aku . Err , dah la apek cina tu tua , dah nak mampus ! Aiyooo ~ , sakit hati kot . Huhuhu , . Aku punya la cover badan aku supaya tak nak bagi orang lelaki asing pegang , tengok-2 kena pegang jugak . Hmmm , hahaha konon nak cover body supaya biar smoky boy aku yang pegang aku dulu , tapi dah melayang semua tuuu -__- sedihh siott :/ hehe . Dulu , aku pernah break dengan dia sebab ada masalah-2 yang tertentu . Hihi . And then , aku try la couple dekat boy lain ,, tapi tak lama pun .. sebab hati aku tak sesuai untuk boy tu . Haha , padan muka :D . And , akhir nya aku pun cari la number phone dia dekat msg fb , nasib baik ada . Hihi , hati aku sesuai untuk dia . Hehe :> kau hadoo ?? :D Jangan berani nak curi hati dia , sebab aku dah letak password hati dia dalam hati aku .. hehhe :D . Kadang-2 , smoky boy aku degil jugak , hehe . Walaupun dia ni degil gila , tapi aku tetap sayangkan dia sangat-2 ! heheh :> love u damn much ! forever and ever sayangg ! :D