Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

All Story


Hey guys . Okay . Aku nak story banyak cerita sekarang ni . Daripada A-Z . Sebenarnya , aku masih sayang lagi dekat si dia , tapi bila aku couple dengan dia , mesti kawan-2 aku tak dapat nak terima dia . Alasan diorang , sebab dia menipu aku , curang dengan aku . Tapi memang betul pun . Geram kot dengan dia . Macam dah lama hidup jer . Tak bosan ke hidup menipu ni cik abang oi . Sudah-2 lah tu , makin banyak dosa . Kau dah lah merokok , lepas tu apa lagi kau nak ? mana janji kau dekat aku dulu ? walaupun kita dah tak bersama lagi , but please hold your promised yer ? Kau berjanji bersumpah semua ingat aku boleh percaya . Berani kau sebut sumpah sedangkan kau ulang balik perangai kau yang macam ular tu . Kejap ke sana kejap ke sini . eee . memang sah lah kau ni . Lepas tu senang-2 je kau nak aku balik ? wah anda ingat anda tu siapa nak aku balik ? aku masih waras and masih tahu nak pilih lelaki yang terbaik untuk aku . Aku tak kesah kau nak meraung ke nak BERLAKON ke , yang penting aku kena jumpa kau face to face . Aku memang teringin pun nak jumpa dengan kau , tapi disebabkan perangai kau macam ni , aku rasa tak payah kita berjumpa lah . Naik bulu roma aku jer tengok kau depan-2 lebih-2 lagi gambar kau yang isap rokok tu . Ewwwww ! . Okay itu cerita dulu-2 lah . Cerita yang baru pulak aku ada suka dekat seorang lelaki ni , tapi aku tak rasa pun yang dia suka aku , sebab dia tu lambat sangat macam siput , suka cakap tak suka cakap , senang aku nak orang lain daripada nak tunggu kau macam lidi kurus kering tak ada muscle setakat pergi gym tapi macam ni jugak badan kau better tak payah eh . Hmm , sekarang ni aku single . Tengah mencari seseorang yang boleh bahagia kan aku , yang boleh setia dengan aku , ikhlas cinta and sayang dengan aku , tak curang pun walapun cinta jarak jauh . Tapi masih ada lagi ke lelaki yang aku idamkan ? Aku rasa dah tak ada sebab semuanya dah HOT so senang lah perempuan nak cairkan and nak rosakkan hati lelaki idaman aku ni . Kesiannya . hmm , sangat sunyi sepi . Apa boleh buat , yang dulu dah ada tapi macam tak betul , kalau dia boleh jadi manusia yang sempurna , dah lama and sampai sekarang ni aku couple dengan dia kot . Hmm ,