Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

I Wish Nyet Come Back To Me ... Miss You So Muchh ....



Assalamualaikum semua . Dah lama aku tak update dekat blog ni kan . Sebabnya aku ada banyak hal . Banyak masalah pun ada jugak . Cuba korang tengok gambar dekat atas tu ? Apa yang ada dekat wajah perempuan itu , sama macam aku sekarang ni :') Nyet , mana kau pergi ? Mok rindu kau .. kenapa kau tak reply chat aku dekat wechat ? Apa yang terjadi dekat kau ? Please sesiapa yang kenal dengan boyfriend aku ni , tolong bagitahu apa dah terjadi and dah berlaku dekat dia ? please ? Aku kesunyian sekarang ni . Senyum aku hilang begitu saja . Kesian lah dekat aku :'( I need my smile back :'( Kalau aku rindu kau , aku selalu baca balik apa yang kita chat sebelum-2 ni . Itu je la pengubat rindu untuk aku melepas rindu aku terhadap kau . Aku tak boleh taip lagi dah sebab aku rasa macam nak nangis :'( sayang , I need you beside me I wish nyet boleh lap kan air mata mok ni :'( Where are you ? I miss you right now sayang <3 Aku harap kau sihat selalu . :'(