Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

I'M GONNA GET STRESS AND TENSION


Firstly aku nak cakap , adakah aku ni menyusahkan korang semua ? Kenapa korang buat aku macam ni ? Apa salah aku dekat korang ? Okay , kalau aku ada terguris hati kau ke apa , aku mintak maaf . Tapi sampai bila asyik aku je yang mintak maaf ? Tak kan lah korang tak pernah buat salah dekat aku kot ? Balik-2 aku je yang kena minta maaf . Korang fikir aku ni apa ? Aku ni memang dihidupkan untuk mintak maaf ke apa ? Sama sekali tidak . Aku hidup dekat dunia ni sebab aku teringin nak bahagia macam aku kecik-2 dulu , tak pernah stree dan tension . Boleh kacau orang sesuka hati , bila nangis je ada orang pujuk aku . Aku rasa macam nak jerit sekarang ni . Aku dah tak boleh tahan lagi dah . Lembu ! Kenapa kau tak ajak aku sekali ? Aku nak ikut kau ! Diorang dah tak suka dekat aku lagi ! Buat apa aku hidup ! Arghh ! 

Yes , aku tahu aku hodoh , buruk , tak lawa , badan kurus badan lidi , tak gebu , tak gemok , tak tinggi , kulit hitam and semua-2 nya lah . Tapi satu je aku nak bagitahu dekat KAUM LELAKI dekat luar sana tu , yang ini SEMUA KURNIAAN TUHAN , KAU TAK ADA HAK NAK HINA AKU MACAM TU SEKALI , SEOLAH-OLAH KAU MENGHINA CIPTAAN TUHAN tau tak ! Naik jijik aku cakap LELAKI , baik aku cakap JANTAN lagi bagus . Woi jantan , kau pergi kau tu bagus sangat ke ? Wahh-2 , kau cermin diri kau tu dulu . Bajet macam bagus jer . Aku tak hamak lah dengan HOT STUFF semua ni , boleh menyakitkan hati je ! Memang dasar tak bersyukur langsung ! Sekolah Agama ke Sekolah Harian ke , semuanya sama je tak yang berbeza pun . Puihhh ! ppfftt ! ~ GET LOST BOYS ! Kau cakap tunggu lah , kena fikir dulu lah , wahh bagus kau berlakon , woi aku check twitter kau tadi , kau dah ada orang baru , kau fikir aku tak rasa bengang ke ha ?! Kau suruh aku tunggu , aku tunggu . Tapi ini ke yang kau suruh aku tunggu rupa-2nya kau dah ada betina lain ? Perghh , bagus . Kau baru je kenal aku , lepastu senang-2 jer kau nak sakitkan hati aku ? Wah , terlebih bagus sangat lah tu kan . Erghh !