Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Principals Girl

Hee , terasa macam nak taruk gambar sendiri pulak ...


Assalamualaikum , cuba teka siapa punya muka tu ? Alala , comel nya kalau salah , awakk itu saya lah yang okay saya tak patut cakap yang saya tak lawa tapi saya bersyukur dengan pemberian TUHAN kepada saya , tanpa DIA saya tak akan dapat hidup di bumi ini . Terima kasih Ya Allah :')


Peningkatan saya ialah saya dah jadi budak remaja . Umur saya dah cecah 15 tahun . * victim's PMR * . Tapi tu masa bulan 3 - 8 October haritu . Now masih bulan October , tapi saya dah bebas dari pada peperangan exam di dewan exam . Cepat masa berlalu , tengok-2 umur saya dah nak ke dewasa . Huhu . Status saya ? Oh , masih single tapi sedang mencari kaum adam yang boleh memahami perasaan saya dah menyayangi saya sepenuh hati kami . Kalau boleh nak orang Agama , Melayu , Putih sikit , Handsome dan paling penting dia bukan jenis lelaki Gay / ' Blue's '.


I think , sampai sini saja kot . Next time , saya update's lagi yer .. ;)
Byee , Assalamualaikum ~ :D