Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Alhamdulillah :')



Alhamdulillah , sekarang ni aku dah dapat balik senyuman aku dulu . Sebab dia dah reply chat aku dekat wechat . Hehe . Gembira yang tak dapat aku cakap and bayangkan lah . Seriously , aku rindu dia kot . Hehe . Dia pun rindu aku jugak tau . Kesian dia sebab dia kena kerja dekat KL last minute masa aku chat dengan dia . Aku ingat dia apa tadi , rupa-2 kerja . Baguslah tu kalau kerja , ingat jangan berani nak buat kerja lain tau . Hehe . Aku sayang kau . Tiba-2 je aku bukak blog ? Hihi :) sementara menunggu si dia tu bangun dari tidur sebab keletihan , so aku bukak lah blogger ni kejap . Hehehe ^^ . Aku sayang dia ketat-2 sangat-2 . Muahh :*