Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Biar Kau Terasa #H#



Assalamualaikum . Kali ni aku malas nak berbaik semula dengan kau lagi lah wei . Aku tak ada masalah pun kalau kau nak sombong dengan aku ke , kau nak jual mahal dengan aku ke , kau tak nak TWITTER dengan aku ke , tapi satu benda je aku nak bagi kau INGAT YANG SELAMA NI AKU LAH MANUSIA YANG KAU MINTAK TOLONG SELAMA NI ! tak nampak lagi ? Bukak mata kau besar-besar lagi besar .. urgh ! sangat geram tahu tak . Lelaki tu macam tak tahu nak bersyukur je . Setakat kau cakap TERIMA KASIH apa bagai semua tu , lepas tu kau tak layan aku dah ? Wah , bapak senang hidup kau weyh . Eee ! Seriously , AKU MEMANG DAH GERAM DENGAN KAU TAHU TAK ! Bila aku fikir-fikirkan balik , macam sia-sia je aku tolong kau cari GIRLFRIEND apa bagai semua . Serious lah , memang membuang masa aku betul ! Aku pun masih ada perasaan jugak wei . Dan masih ada hati lagi wei . Beragaklah kan . F*** jerr -_- . 

#Ini lah akibat kalau cari pasal dengan aku# #memang aku tak bukak mulut pun# #tapi aku mencarut dan menyumpah-2 kau dalam hati aku# #tak sedar diri punya lelaki#