Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Crazy Family Adopted :D



Assalamualaikum :) okay hari ini aku tak tahu nak cakap sebab aku tak ada idea lagi nak tulis apa . Nanti kalau aku tulis merepek pulak , mulut korang tak reti duduk diam , tu yang susah tu . This is my life . So I can do whatever I want okayy ~~ -_- . Berikut dengan title dekat atas tu , bukan bermaksud aku ada family adopted , tapi maksud aku aku dah ada dua orang adik angkat . Sepasang pulak tu . Sorang tu umur dia 13 tahun , alahai masih muda lagi adik :) terus kan mengejar masa depan adik yer :) sayang adik :) . And sorang tu umur dia 14 . Hehe . Kesian dia sebab dia dah pun tercalon dalam golongan PBSMR nanti . Haha . Akak wish dekat adik semoga dapat keputusan yang boleh membanggakan family adik tau . Btw , umur yang 13 tahun tu perempuan and umur yang 14 tahun tu lelaki . Hee ^^ :D Comel-2 pulak tu adik angkat aku . Maklum lah aku anak last . So agak bosan lah jugak sebab tak ada adik kecik nak bergurau ke nak bertumbuk ke nak bersepak ke nak ber-30 lagi lah . Hahah :D 

Kepada yang dah ada adik , korang jagalah adik korang betul dengan hati yang ikhlas dan menyayangi . Memang mak kita akan backup kita sebab mak kita tak nak adik kecik kita yang dah nak mula memahami dunia , tetiba dah terluka hati oleh mak kita . So ingat2 lah ya siapa yang ada adik tu harus kena mengalah tak mengalah memang sampai ke tua lah korang akan bertengkar dan tidak bertegur sapa nanti . Tak moh , tak moh macam tak elok untuk keluaga kita nanti . Nanti apa pulak orang cakap pasal family kita . Please jaga maruah family kita ye :) Haa yang dah terbaca blog aku ni , cepat-2 lah mintak maaf dekat korang , yela mana tahu lah kan , sekarang ni senang je orang tinggalkan kita . Time solat pun orang tu dah pergi dulu kan :') Bukan doa ke apa , tapi memang betul kan ? :) So korang pandai-2 lah fikir kan :)

Fiuhh , okay lah sudah penat aku menaip ni . Hehe . Konon tak ada idea , tapi ha, kau ~ mencurah-curah idea aku ni keluar . Hehe . Bye :) good night :) assalamualaikum :) ingat pesan aku tu tau :) tatatatata~~ :3 

#jangan pikir aku ni perfect sempurna yer , semua manusia tak ada sorang pun sempurna , masing-masing ada buat kesilapan jugak kan ? :) so kalau rasa tak puas hati tak perlu nak pendam dalam hati , just jerit-2 kuat-2 then kalau benci jugak ha close tab je blog aku ni kan senang :)#