Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Don't judge we , if you don't know us very well .




Assalamualaikum , kepada sesiapa yang baca ni harap terasa lah ya . Tetiba nak cakap aku ni TALAM DUA MUKA apahal ? Kau dah lama hidup ke ? Mana lah tahu esok-2 tu kau nak mati kan , tu yang kau cakap macam tu dekat aku . Otak tak ada weyh ? Err ~ please lah aku nak mengaku yang kau ni kawan aku lagi . Naik jijik ada , naik menyampah ada , naik benci lagi ada weyh . Tak sangka macam ni kau buat dekat aku . Sebenarnya KAU tu yang TALAM DUA MUKA , depan perempuan kau tunjuk baik lah sangat , tapi belakang , pergh hapak teruk siakk , jangan sampai aku pecah kan rahsia kau dekat aku tau . Tapi perlu lah kot aku pecah kan rahsia kau dekat aku , sebab aku dah benci kau sekali seumur hidup . So kalau aku dah benci seseorang tu , segala rahsianya akan aku sebar kan tak lama lagi jer . Kau just prepare nak nyorok bawah tanah ke apa ke tau . Kau ni sebenarnya yang tak tahu cerita , tetiba nak cakap aku macam tu , apa hal baii ?? tak puas hati dengan aku ke ? Cakap wall to wall lah kalau tak puas hati , tak ada gunanya kau berlakon sebagai anon and tak ada gunanya kau pergunakan orang untuk down kan aku . Aku dah hilang respect dekat kau tau perempuan , buat jatuh kaum wanita betul lah kau ni . 

Last je yang aku nak cakap ' TAK ADA SEORANG MANUSIA PUN YANG PERFECT TAU TAK , SEMUA NYA NOT PERFECT '