Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Forever Young



Bismillahirahnirrohimm . Assalamualaikum . Ngee . Semalam aku nyaris-2 kehilangan kawan baik aku selama tiga tahun tau . Alhamdulillah . Sekarang ni aku dengan kawan baik dah berbaik semula macam biasa tau :) btw next week hari Rabu nanti saya nak keluar dengan kawan baik saya nanti tau . Nak tengok wayang cerita hantu kot . Err ~ agak seram jugak lah . Hikhik^^ okay lahh bye :D cuba tengok bawah ! sayang mereka sangat-2 ! :* :* xoxo xoxo



Haa , ini lah yang aku maksudkan kawan baik aku tu . Bukan lelaki tetapi perempuan . Hehehe :) sayang mereka sangat-2 sampai dunia akhirat dan untill jannatullah ! Aminn :)