Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

MY crush



Assalamualaikum . Sihat ? Hee , saya tak sihat sebab dua belah kaki saya sakit akibat mendaki tangga yang agak panjang dah tangga yang kecil dan besar . Hmm , but it's okay cause it was so fun . By the way , saya pergi dengan my sister and her boyfriend :) aww :) so sweet kot . Then , kita orang nak turun jugak nak tengok ada apa dekat bawah tu , sebab dekat atas kita orang nampak laut perputar . Sangat unik . So dah alang-2 tu , dah sampai rugi lah tak tengok laut dekat depan mata kita . Huhu . Ya Allah , susah nak cakap pasal pantai tu , sangat menenangkan dan memang sesuai untuk membuat pengembaran dan juga mencari ilham untuk membuat lagu sesiapa yang pandai menyanyi dah juga pandai menulis lirik . Tapi kalau nak pergi tenang kan diri , jangan lah bawak satu kampung yer , kalau boleh maximum nak pergi situ 3 orang sahaja . Itu baru lah di namakan untuk relax . Tapi dekat pantai tu tak boleh mandi lah . Hehe . Maklum lah laut tu dekat dengan laut perputar so kalau tak sayang nyawa lagi , dipersilakan lah yer :) 

Haishh , dah lari tajuk dah aku ni sebab aku malas nak ingat balik apa yang dia dah cakap dekat aku . Hmm , nak cerita tapi rasa macam down pulak ... , hmm :/ okay lah dah tak tahu nak cakap lagi dah . Oh by the way ni gambar dekat laut yang tenang tu :)