Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Three story become One story


MY BFF IN THE WORLD !


Assalamualaikum . Hari ini aku nak cerita pasal best friend forever aku . Aku dah lama kawan dengan dia sejak darjah 1 lagi . Sampai sekarang ni pun kita orang masih kawan lagi . Hmm , lebih kurang 9 tahun jugak lah . Hehe . So siapa-2 yang nak kena aku lepas tu nak cakap buruk-2 pasal aku dekat kawan aku , jangan harap lah kawan aku nak percaya cakap mulut syaitan-2 ni . Sebab dia lebih kenal aku tahu . Dia pun dah tahu perangai aku macam mana . Blekk ! Insaf lah yer kepada siapa yang buat fitnah dekat itu . Sendiri mau ingat lah yer siapa yang pernah kutuk-2 aku dulu yer . Mungkin aku tak maafkan kepada pemulut syaitan ini tapi bila kau nak mampus baru aku maafkan pemulut syaitan ni yer . Itu pun kalau hati aku dah pulih ke apa ke , just get ready jela yer -_- wtf meh . haha . Ha ? nak tahu nama bff aku ? mana boleh cakap nama dekat sini gila ke apa . Bahaya . Okay lah , nama samaran dia Eya . Haa , get it ? haha . Dulu dia pernah stay seremban beberapa tahun , tapi dia kena pindah ke kedah sebab kena ikut ayah dia kerja sana . Haih , gila tak nangis ? mesti lah aku nangis masa dia nak pindah tu , tapi aku tahan jela . Now sekarang ni dia ada dekat kedah . Sekolah pun dekat sana . Kawan pun dekat sana . Hehehe . Serious aku rindu gila nak shopping dengan dia lagi kot . Tak apa , nanti dia and family dia nak datang Seremban . Katanya , nak tidur kot rumah aku . Harap-2 menjadi lah . Hehe . Dia turun Seremban masa cuti sekolah nanti . INSYAALLAH . Harap-2 menjadi lah bila dia nak datang sini kan . Hihihi . Excited gila kot aku . Bukan senang nak jumpa dia kot . Kadang-2 dapat jumpa . Tu pun kalau ayah dia free dia turun lah seremban . Tak pun KL dekat rumah cousin dia . Hehe . Mesti lah sebaya kot . Tinggi pun sama . Besar badan pun sama . Kulit pun sama . Hahaha . See , memang sah lah di anggap bff kot . Hahaha . Okayy . Now kita ke next station --->


I LOVE YOU MR.NYET :*


Assalamualaikum semua . Haa , now kita dah sampai ke next station iaitu I LOVE YOU MR.NYET . Haa , bukan mr.arrogant tu yer . Errr , geli aku tengok cerita tu tau . Tak tahu kenapa boleh tak minat pulak . Serious ! daripada episod 1 sampai episod sekarang ni , mata aku tak izin kan aku tengok . Wah , aku asyik gila mata aku ni . Hihi , macam-2 tau je kan . Muahh dekat mata :* . Ngehh ~. Tapi si nyet aku ni layan pulak cerita yang tu . Hee , berangan lah tu . Haha . Apa-2 jela nyet . Asalkan aku sayang kau sangat-2 ! :* see , caring tak aku ? haha . insyallah kalau kami ada rezeki , eh bukan nak kahwin ke apa , maksud aku rezeki nak jumpa dengan dia la korang , apa lah . Haha . Sabo-2 . BIar dia banyak duit dulu and biar aku habis sekolah dulu baru di fikirkan . Haha . Jangan risau nanti aku ajak korang semua yer ... hehe ;D okay , sambung balik , haa rezeki nak jumpa hari jumaat ni nanti dekat jusco seremban . Hikhik . Tapi tula sekarang ni musim hujan waktu petang and malam . Aku just takut hujan jer , kalau tak kesian dia sebab tak dapat pergi . Dia naik motor tau . Bukan motor biasa yer . Hihi . Motor apa tah nama tu , tapi aku suka tengok motor besar-2 ni . Nampak awesome gila kot . Hee :D Hm , bila couple ? Ohh , masa 29 haribulan hari tu , now dah 6 hari dah . Baru je lagi . Hehe . Masih dalam proses kenal mengenal . Hehehe . Okayy lah tak boleh cerita banyak ni sebab nak keluar nak beli baju sekolah ayah aku dekat jusco seremban . Bye . Assalamualaikum sayang :*