Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

2014 & Back To School



Assalamualaikum . Salam sejahtera . Selamat petang . Dengan ini saya merasmikan bahawa 2014 telah pun menjelma pada pukul 12.00 midnight tadi . Haha , walaupun dah lama :D . Okay , stop merepek .. back to the story . Hm , saye harap tahun akan jadi lebih better dari pada tahun-2 yang sebelum ni . And I wish that this year and untill last year be a perfect day and awesome days . No more fighting or hating each other okay . Please be a nice person that you all can do . No more fake friends anymore . Forget about love , couple , crush , scandal , favourite , heart , break , clash , miss , heartyou and bla..bla..bla.. . 

Cause we are getting older and older . So I hope my friends that always #kakiponteng or #kakiserong , better you guys change from now . Nope after when you got amaran from teachers , baru you guys nak menyesal or whatever -.- Think of it . Cause you guys had yours own minds . Jangan nak mengharapkan parents you alls nak change . This is yourself and your live okay ! please change ! okay ! I know you guys can do it ! not for me , but for your parents and family ! 

Pheww , letih membebel . Now start ke topic yang lain pulak ........



Tomorrow dah start sekolah dah :/ hmm :/ tak best la like this :/ rasa macam sekejap je cuti ni :/ hmm :/ apa la :/ tak syok :/ hmm :/ 
Haa nampak tak muka sedih tu belambak gila kot :D hehehe . Nak tahu tak , esok tak ada semangat nak pergi sekolah , sebab semua kawan aku dah masuk ke aliran lain . Hmm , ada la jugak member yang sama aliran dengan aku , tapi aku tak rapat dengan diorang . Hope this year , I will get a better friends daripada years yang lepas . Okay la , malas pulak nak tulis ni haa . Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .

I GONNA MISS THIS CUTE BLOGGGGGGG ><