Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Date : 19.12.2013


19 . 12 . 2013


Assalamualaikum :) Okay lusa adalah tarikh dan hari bebudak batch98 untuk menerima keputusannya nanti :/ Fakta : nervous , takut , berdebar-debar , pengsan and semualah telah menjadi penyakit oleh batch98 . Termasuk aku jugak . Ya allah , kenapa awal sangat result ni keluar ? biasanya dalam 23 haribulan macam tu dah keluar dah , hmm :/ mentang-2 lah zaman dah semakin maju kan , so boleh lah mark pakai pen yang auto , kalau salah je , keluar button merah , kalau betul je keluar button hijau . Haish , apa-2 jela . Tapi okay aku mengaku yang aku sendiri pun tengah cuak nervous and semuanya lah dekat 'fakta' tadi tu :/

And , perkara and masalah yang aku dengan kawan-2 aku tak suka apabila , mulalah ada orang ke 3 , 4, 5 ,6 ,7 ,8 ,9 , 10 dan seterusnya menyebok sebok nak tahu result kita macam mana -.- ohh itu amat menjengkelkan , aku tak kisah pun kalau diorang nak ambik tahu ke apa , tapiiii...... perkara yang paling...palingg.....paaaaaling aku tak suka , apabila diorang membeza diri aku dengan anak mereka -.- okay terasa macam nak tunjuk middle finger je kot -.- nak rasa marah pun ada and nak sound pun ada jugak kepada makcik-2 yang mulut macam itik tu -.- 

Hmm okay lah . sampai sini sajalah . doakan aku supaya aku dapat result yang cemerlang :) aminn :)