Owner Post Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not PUT A PEST at my cbox. Futhermore , please put your blog link so I can visit and follow you back.

.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Stories



Assalamualaikum . Hihihi , dah lama nys tak update post kan ? Maklum lah busy memanjang jer xD Lagipun haritu pergi Langkawi naik flight yuols . Haha . Saja je nak action :p . Ibu cakap nanti next year nak pergi China , Krabi or Sabah :D . Hihihi . Best nya kalau dapat pergi tiga-2 tempat tu kan . Hahaha . Berangan jela nys ni kan :) Tak apa nanti bila nys dah kerja , ataupun dah ada duit lebih , nys nak pergi Paris je . Kalau boleh nys nak menetap dekat Paris tu sampai bila-2 :D . Ohh , terlebih berangan pulak nys ni kan :3 . Hehehe . 

Berita mengatakan yang tak lama result 'BOM' nak keluar dah . Hmm , mesti ramai tertanyakan apa tu 'BOM' ?? Hahaha , bom tu konon nya result PMR la tak lama nak keluar . Hmm , sengaja je cakap macam tu sebab takut .....

Agak-2 nya kan , boleh ke aku dapat apa yang parents aku harapkan nanti ? Hmm , diorang bukan harap , tapi diorang harap , haishh  macam mana eh :/ nys takut nys kecewa kan diorang je :/ hmm :/ ya Allah macam mana ni :/ 

Kalau macam ni , aku nak lari la sebab aku takut gila ni , nak jejak kaki ke dewan besar pun aku takut , apatah lagi nak pergi amik result tu nanti . Aduhh , pening kepala aku , hati aku berdegup-degup sekarang ni . Hmm , tak apa la aku redha je la . Asalkan aku dapat jawab exam dua bulan lepas hari tu . Tapi aku tak ada tinggal kan kosong tau . Aku jawab habis semua kot . Hmm , result ni menghantui aku setiap hari kot . Tak kisah pagi ke petang ke malam ke yang penting memang menghantui aku sekarang ni kot :/